Hallo. Mijn naam is Junior D’haese. Grafisch ontwerper met een hoek af. Al meer dan twintig jaar sta ik met veel creativiteit, passie en kennis van zaken garant voor efficiënte en stijlvolle communicatie die de gewenste boodschap helder uitdraagt naar uw doelgroep.

Sinds midden 2021 ben ik de inhouse grafisch ontwerper, senior marketeer en communicatiemedewerker van een pionier in duurzaam afvalbeheer. Het West-Vlaams bedrijf profileert zich als de ideale afvalpartner van bedrijven die maatschappelijke verantwoordelijkheid nastreven en biedt de meest efficiënte oplossingen aan inzake het beheer van afval, materialen, groene energie en milieu met het oog op een minimale negatieve impact en een maximale positieve impact op de omgeving.

Van midden 2016 tot midden 2021 was ik lid van het grafisch team binnen de marketingafdeling van een wereldspeler op het vlak van verkoop en verhuur van oa. heftrucks en hoogtewerkers en verkoop van onderdelen en accessoires voor material handling, industrial en agricultural equipment in Oost-Vlaanderen.

Eerder was ik zeven jaar lang (2009 tot 2016) communicatiemanager van een groep innovatieve West-Vlaamse bedrijven met de focus op industrieel maatwerk, interieur en architectuur, de productie en verkoop van high-end keuken-, badkamer- en projectmeubilair aan particulieren en bedrijven.

jd-profile-pic

Werkervaring

Als grafisch ontwerper sta ik in voor de ontwikkeling van al het drukwerk en digitale content. Daarnaast bied ik ondersteuning als senior marketeer, waar ik zowel strategisch en commerciëel meewerk aan het behalen van de doelstellingen.

Als grafisch ontwerper stond ik in voor de ontwikkeling van divers creatief en technisch drukwerk. Daarnaast bood ik ondersteuning voor marketingcampagnes, beurzen, events en andere communicatieacties. Ik was vaak de brug tussen het creatief team en het uitvoerend team en verzorgde de art direction voor projecten over gans de wereld, waaronder VS, UK, China, Brazilië, Australië, Rusland, Polen en verschillende Europese landen.

Als grafisch ontwerper en webdesigner stond ik in voor alle creatieve en technische drukwerk, alsook de uitbouw van de verschillende websites en online platformen.

Als strategisch marketeer bepaalde ik de marketing- en communicatiestrategie en bracht de media- en marketingcampagnes tot uitvoering.

Als event manager was het mijn taak om alle (inter)nationale beurzen in goede banen te leiden. Ik stond ook in voor de coördinatie van evenementen op maat in de verschillende vestigingen.

Binnen de productontwikkeling startte ik brainstorms op, organiseerde gebruikersonderzoek en was mede-verantwoordelijk om nieuwe en innovatieve producten in de markt te zetten.

Grafisch ontwerper en webmaster als lid van het marketing departement.

Opleiding

  • 2023 Adobe Animate
  • 2023 Adobe Audition
  • 2022 Adobe Premiere Pro Advanced
  • 2022 Adobe After Effects
  • 2019 Wacom in Adobe Photoshop
  • 2019 360° en 3D in Adobe Photoshop
  • 2018 Color management in grafische applicaties
  • 2017 Adobe Photoshop Advanced
  • 2017 Adobe Illustrator Advanced
  • 2016 Non-destructieve bewerkingstechnieken voor Adobe Photoshop
  • 2016 Adobe Indesign Advanced
  • 2014 Werken met Adobe Creative Cloud
  • 2004-2007 Hogeschool West-Vlaanderen, departement HIEPSO
    • Communicatietheorie
      • Communicatieleer
      • Communicatiepsychologie
      • Communicatiesociologie
    • Communicatietechnieken
      • Public relations
      • Lobbying
      • Reclametechnieken
      • Crisiscommunicatie
      • Reputatiemanagement / Imago-opbouw
      • Eventcommunicatie / Sponsoring / Fundraising
      • Internetcommunicatie
    • Marktcommunicatie
      • Marketing
      • Marktonderzoek
    • Mediagebruik
      • Overheidscommunicatie en propaganda
      • Mediamix
      • Mediaplanning / printtechnieken
      • Opbouw van reclamecampagne
    • Maatschappij en bedrijf
      • Economie
      • Maatschappij en actualiteit
      • Bedrijfsmanagement
      • Juridische aspecten
      • Culturele agenda
    • Audiovisueel
      • Audiovisuele technieken
      • Grafische technieken
      • Digitale audiomontage en mixage
      • Digitale technieken – gedrukte en elektronische media
      • Adobe Creative Suite
      • Fotografie
    • Communicatievaardigheden
      • ICT
      • Copywriting
      • Scenarioschrijven
      • Interculturele communicatie
  • 2001-2004 Hogeschool West-Vlaanderen, departement PIH
    • Multimedia en development
      • Webontwerp
      • Webscripting
      • Webontwikkeling
      • Programmeren
    • Grafisch ontwerp / webdesign
      • Adobe Photoshop
      • Adobe InDesign
      • Adobe Illustrator
      • Adobe Dreamweaver / Adobe Flash
      • Fotografie
    • Netwerken en technologie
      • IT-fundamenten
      • Computer en netwerk
      • Datacommunicatie
      • Netwerktechnologie
      • Datacentertechnologie
    • Interfacing
      • Problem solving
      • Office automatisering
  • 2014 Google Analytics / Universal Analytics
  • 2013 Adobe Premiere Pro Basic
  • 2008 Adobe Photoshop Advanced

Design skills

Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Adobe Illustrator
Adobe Premiere Pro
Adobe After Effects
Adobe Audition

Developer skills

HTML / CSS
Wordpress
JavaScript
PHP / MySQL

Marcom skills

Creativiteit
Planning en organisatie
Merk (imago)
Product (sales)
Human centered
Strategie
Marktonderzoek
Eventorganisatie

Language skills

Nederlands
English
Français
Deutsch

Samenwerken?